HZC hoort graag van u!!

U weet dat u HZC altijd kunt benaderen met een vraag, een compliment of een klacht. Maar waar stuurt u een klacht naar toe en wie behandelt deze? Wordt mijn klacht wel behandeld en hoe lang moet ik op een reactie wachten… Om deze onduidelijkheden weg te nemen heeft HZC sinds kort een klachtenprocedure opgezet. Niet alleen om helderheid te bieden, maar vooral ook tevredenheid. Wij nemen uw klachten serieus en zullen deze gebruiken om van te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Maar daar hebben we uw hulp bij nodig!!

 

Hoe werkt het?

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u ons een compliment geven of bent u niet tevreden en wilt u een klacht indienen?

Klik op de button ‘Compliment’ of klik op de button ‘Klacht’.

Vervolgens kunt u op een invulformulier uw compliment of klacht uiten. Druk op verzenden en het formulier wordt automatisch naar de klachtenmailbox gestuurd. U ontvangt hiervan een automatische ontvangstbevestiging.

N.B. een klacht kan ook nog steeds per post of per mail (info@hzc.nl) worden gestuurd of telefonisch worden doorgegeven. In alle gevallen wordt deze dan intern doorgestuurd naar de klachtenmailbox.

 

Wat gebeurt er met mijn compliment of klacht?

Zodra wij uw compliment of klacht hebben ontvangen komt de beheerder van de mailbox in actie. Uw compliment wordt doorgegeven aan de afdeling en/of persoon waar deze  betrekking op heeft. Uw klacht wordt geregistreerd en aan een behandelaar toegewezen, dat kan een medewerker zijn of, afhankelijk van de aard van de klacht, een bestuurslid van het Dagelijks Bestuur. Gestreefd wordt om uw klacht/probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Te allen tijde wordt u van het verloop op de hoogte gehouden en blijven wij met elkaar communiceren. Na afhandeling van de klacht wordt u gebeld door de klachtenbeheerder met de vraag of uw klacht/probleem naar wens is afgehandeld.

 

Vakvereniging Het Zwarte Corps (HZC) heeft belangenbehartiging hoog in het vaandel staan; het gaat immers om de belangen van u als lid. Wij streven ernaar om uw belangen zo goed mogelijk te behartigen en vaak slagen we hierin. Maar als wij tevreden zijn, bent u dat dan ook? Of is er iets wat we over het hoofd hebben gezien of niet wisten of misten we informatie? Bij alles wat wij doen speelt communicatie een belangrijke rol, wij naar u toe en u naar ons toe. Het is bekend dat het bij communicatie gaat om een zender, die de boodschap uitzendt, en een ontvanger, die deze ontvangt. En daar zit ‘m nu net de crux; zender en ontvanger zijn niet altijd op elkaar afgestemd of hebben andere verwachtingen.

 

Klik hier om uw klacht of compliment door te geven.